יתרונות בריאות בשוקולד אורגני

שוקולד אורגני

בעוד ששוקולד אורגני עדיין מכיל קקאו וסוכר, הוא אינו מכיל כימיקלים מזיקים כמו אלה המצויים בסוגים אחרים. קקאו אורגני גדל בחוות אורגניות המשתמשות רק בחומרי הדברה ודשנים אורגניים, טבעיים וידידותיים לסביבה. שוקולד אורגני עשוי כולו מקקאו אורגני. לא נעשה שימוש בכימיקלים מלאכותיים בייצורו. אז זה באמת קקאו אורגני שאתה תאכל. הנה כמה מהיתרונות של שוקולד אורגני:

בשוקולד אורגני יש הרבה יותר נוגדי חמצון משוקולד רגיל. זה התועלת הראשונה. זה הופך את השוקולד האורגני לבחירה טובה יותר אם ברצונך להגן על גופך מרעלנים מזיקים רבים המצויים בסביבה של ימינו. שוקולד סחר הוגן אורגני יכול למעשה לעזור לבנות את המערכת החיסונית שלך כך שתוכל להדוף את המחלות שאתה יכול לרדת עם. לקקאו אורגני יש רמת פלבונואידים גבוהה יותר משוקולדים אחרים. הפלאבונואידים האלה הם בעלי תכונות אנטי-סרטניות חזקות, במיוחד לאנשים שכבר מאובחנים כחולי סרטן.

לשוקולד אורגני יש גם יותר חומרים מזינים מסוגים אחרים. רבים מהמרכיבים האורגניים בשוקולד אורגני הם ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות. חטיפים בריאים חשובים כי שוקולד יכול לעזור לנו להרגיש טוב יותר. שוקולד אורגני יכול לתת לך דחיפה שאתה צריך כדי להישאר בריא. ומכיוון שהמרכיבים אורגניים, הם חופשיים מתופעות לוואי כמו כימיקלים לא רצויים וחומרי הדברה.

שוקולד אורגני גם מציע חוויה עמוקה ומספקת יותר של הנאה. הניסיון שלך של מזון בריאות הוא יותר שלם. מכיוון שתכולת הקקאו במוצר גבוהה יותר, החומרים המזינים נשארים זמן רב יותר במערכת. זה אומר שהפרט לא ירגיש מנופח אחרי שהוא אוכל בר. אתה יכול גם לשפר את מצב הרוח שלך עם שוקולד מריר אורגני. תכולת הקקאו מספקת משפר מצב רוח מושלם, והטעמים המשוגעים תורמים לאווירה רגועה.

לאריזות יכולה להיות השפעה משמעותית על האופן שבו אתה נהנה מהפינוק הטעים והמזין הזה. כאשר בוחרים שוקולד אורגני על פני המגוון הרגיל, בוחרים באריזות שאינן משתמשות בחומרי הדברה או בחומרי הדברה. חשוב לציין שיש חקלאים שמשתמשים בחומרי הדברה וחומרי הדברה גם כאשר הייצור שלהם גבוה, מה שאומר שנשאר עוד מהחומר בשוקולד. אם החקלאים לא מרססים את השוקולד, אז אתה תצרוך אפשרות בריאה יותר בהשוואה למגוון המקובל.

היתרונות הבריאותיים של שוקולד אורגני קשורים לתיאוברומין וקפאין. לשני החומרים האלה יש תפקיד בשיפור הריכוז וההתמקדות. האוברומין הראה להפחית את החרדה, להוריד את לחץ הדם, ולהעלות את רמת מצב הרוח שלך. לקפאין יש גם תכונות נגד חרדה. עם זאת, מחקרים נוספים בנושא התאוברומין יגלו יותר על יתרונותיו הבריאותיים. שוקולד אורגני עשוי ללא פולי קקאו מזיקים או תוספים יכול להכיל עד 40% יותר מאוכל-על זה.

לשוקולד אורגני יש את התועלת האחרונה של שוקולד אורגני: בריאות החקלאים. חקלאי הקקאו של הרפובליקה הדומיניקנית מקבלים רק מים טבעיים מהגשמים. המים מזוהמים כי החקלאים עובדים שעות ארוכות כל השנה. לפולי קקאו אורגניים יש מעט מאוד כימיקלים מזיקים המצויים בפולי קקאו מסורתיים, מה שהופך את המוצר ללא רעלנים. האוכל הזה טוב לחקלאים כי הם מקבלים שעועית קקאו בריאה ומשכורת בריאה.

יש יתרונות בריאותיים רבים לשוקולד טהור. שוקולד אורגני הוא אולי הדרך המושלמת להפסיק לחשוב על הטחינה היומית. אתה הולך לחדר הכושר פחות ונוהג פחות. זה יכול לשמש כתחליף לקפה כשאתה מרגיש לחוץ. הוא גם יספק נוגד חמצון מבוקש, אנרגיה גבוהה, ותועלת שוקולד טהורה.