כיצד לבחור את אבקות החלבון הטובות ביותר

אבקת חלבון

אבקות החלבון הטובות ביותר הן אלה שמקבלות תוצאות. הכירו את אבקות החלבון הטובות ביותר של המאה ה-21, גלו מדוע הן נהדרות, וגלו כמה צריך לקחת כל יום כדי להיות במצב טוב, לרדת במשקל ולבנות שרירים. מצא את אבקת החלבון הטובה ביותר שתתאים לסגנון החיים שלך ותשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור מטרות הכושר שלך. תוספי חלבון באיכות גבוהה יכולים לעזור לך לענות על צורכי החלבון הגבוהים ביותר שלך. אם אתה רוצה להגביר כוח וביצועים, אתה צריך את אבקת החלבון הטובה ביותר.

מרכיבים בטוחים וטבעיים הם מה שהופך את אבקת החלבון הטובה ביותר. ישנם סוגים רבים של אבקת חלבון אם מסתכלים מסביב. עליך לוודא שאבקת החלבון שתבחר היא הנכונה עבורך. סוג גופך והעדפותיך האישיות ממלאים תפקיד חשוב בקביעת אבקות החלבון הטובות ביותר עבורך. חשוב אם אתה צמחוני או לא. או אם אתה מעדיף יין אדום. עוד יותר חשוב הן המטרות והמטרות האישיות שלך, כי אלה ינחו אותך בבחירת אבקת החלבון הטובה ביותר.

באבקת החלבון הטובה ביותר יש רשימה מגוונת של מרכיבים, אבל שלושה חומרים מזינים חיוניים חייבים להיות נוכחים. מזין אחד הוא גס. חלבונים מתרכזים ומתבודדים הם הצורות הנפוצות ביותר של חלבון וייי. חלבון Whey מבודד ומתרכז מספק גם B-VITA (וגם חומצות אמינו), אשר חשוב להחלמת שרירים לאחר אימון ותחזוקת שרירים. הוא מכיל גם חומצות שומן חיוניות המסייעות לשמור על רמת כולסטרול נכונה.

קייסין הוא עוד חומר מזין חיוני. אבקת חלבון קזיין מכילה כמות מינימלית של B-VITA, חומצות אמינו וגלוקוז. פיתוחי גוף וספורטאים הזקוקים לכמות גדולה הרבה יותר של חלבון, פונים לעתים קרובות לאבקת חלבון ביצה זמינה בחנויות מזון בריאות ובחנויות לתזונה. עם זאת, אבקת חלבון ביצה זמינה בחנויות מזון בריאות מכילה בדרך כלל כמויות מוגזמות של שומנים רוויים ושומנים טראנס.

מה ההבדל בין וויי לחלבון ביצים? חלבון ביצה הוא מקור חלבון גבוה יותר של B-VITA, מה שהופך אותו לחלבון הטוב ביותר להחלמה לאחר האימון. החלבון המתבודד, לעומת זאת, מרוכז מאוד וניתן לאכול אותו כארוחה שלאחר האימון. אחות מתבודדת מומלצת לספורטאים ומפתחי גוף הדורשים רמות גבוהות של חלבון. הוא מכיל 70 גרם של חלבון והוא זמין גם בצורת אבקה וגם בבקבוק.

סוכר הוא גורם בבחירת אבקת חלבון. עליך לשקול את כמות הסוכר או הממתיק המלאכותי שבו אתה משתמש אם ברצונך להפחית קלוריות. השוואה זו לצד זו של שני אלה יכולה לספק תמונה חושפנית על כיצד מוצרים אלה משפיעים על רמת הסוכר בדם שלך. אם אתה מנסה לרדת במשקל, בחר מוצר המכיל כמות מינימלית של סוכר וממתיק מלאכותי.

זה רעיון טוב לטעום חלק מהמוצרים האלה לפני שאתה מקבל החלטה. רוב היצרנים מציעים מגוון תוספי חלבון בצורת אבקה. אתה יכול לטעום כל מוצר כדי למצוא את האחד שמתאים לך הכי טוב. יש גם אבקה של תוספי תזונה. בדרך כלל, תוספים מסוג זה מיוצרים עם יותר נוחות ותועלת בריאותית, ולכן הם עולים פחות ממוצר מסוג בודד.

כדי למצוא את האבקות הטובות ביותר, אתה צריך לשקול איך כל אחד עובד כדי להגדיל את רמות בי-ויטה. לדוגמה, התבודדות תבודד את רמת האנרגיה שלך מפני שהיא מספקת לגופך חומצת אמינו חיונית. מצד שני, התרכזות של חלבון לבן תעזור לגוף לעכל ולספוג את חומצות האמינו החיוניות. ריכוז ישרוף יותר קלוריות מאשר בידוד. דרך נוספת להסתכל על הנושא הזה היא להחליט אם אתה צריך מוצר עם יותר קלוריות או אחד שטעם טוב יותר. השניים יוצרים שילוב נהדר כי טעם משופר יעזור לך להיצמד לתזונה בריאה.