מהו השימוש בקרם לחות?

קרם לחות לשיער הוא דרך אידיאלית להזין ולשמור על המנעולים שלך רכים, חלקים וללא קרזול. בנוסף, הם יכולים לעזור להילחם בקשקשים תוך הוספת נפח למנעולים שלך.

קרם לחות מגיע בצורות רבות והם אידיאליים לטיפול בסוגי שיער שונים. בדרך כלל, הם מוחלים על שיער יבש לאחר שמפו ומיזוג כדי לנעול לחות.

מהו קרם הלחות הטוב ביותר לשיער?

קרם לחות הם מוצרי שיער שניתן למרוח על קווצות יבשות, עמומות או פגומות כדי להחזיר לחות, רכות וברק. הם מגיעים בצורות שונות כמו ג ' לים, תרסיסים וקרמים מטעמי נוחות.

ניתן לשלב קרם לחות לשיער גם במשטר כביסה וסגנון רגיל. במקרים מסוימים, זה עשוי להיות מועיל יותר ליישם אותם לאחר שמפו ומצב ולא לפני.

יש לעצב את קרם הלחות האידיאלי לשיער עם מרכיבים טבעיים העדינים על הקרקפת והשיער, ומספקים רמות לחות גבוהות. בנוסף, שימוש נכון בקרם לחות יכול לקדם צמיחת שיער בריאה וכן למנוע הופעת קשקשים בקרקפת.

לקבלת תוצאות אופטימליות, חפשו קרם לחות לשיער המכיל תמציות שמן טבעיות וויטמינים. חמאת שיאה, תמציות באובב ואבוקדו הם כולם מרכיבי לחות פופולריים שיכולים לשפר את איכות הטרסות שלך.

קרם לחות לשיער יכול לגרום לגדילים שלך להרגיש רכים ומשיי, תוך מזעור קצוות מפוצלים או תלתלים. יתר על כן, קרם לחות אלה עשוי לעזור להגן על המנעולים שלך מפני נזקים עתידיים הנגרמים על ידי אלמנטים סביבתיים כמו חום או קור.

שמור על לחות שיערך על ידי מריחת מרכך לפחות פעמיים בשבוע, רצוי לאחר כל שטיפה. בהתאם לסוג השיער והאקלים שלך, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בו לעתים קרובות יותר, תלוי עד כמה הוא יבש או שמנוני.

רבים מקרמי הלחות הטובים ביותר לשיער מנוסחים עם חמאת שיאה ושמן קוקוס, שניהם ידועים ביכולות הריפוי שלהם. שמנים בריאים אחרים שיש לקחת בחשבון כולל חוחובה, גרעיני משמש ושמני שקדים.

אוודה יבש תרופה שמן לחות יומי הוא אהוב על יכולתו להרגיע את הקרקפת לחות יבש, כימי מטופלים גדילים. תערובת מזינה זו של שמן קוקוס, לבנדר ותמציות צמחיות אחרות מספקת לחות לאורך זמן כמו גם ריח ממריץ.

זה כל כך יעיל, למעשה, שהוא יכול לשמש אפילו כטיפול בשמן חם כדי לנתק את הקרקפת ולהעניק לחות לעור יבש ומתקלף.

מרכך זה הוא בחירה אידיאלית עבור קווצות שיער יבשות, מטופלות כימית או מודגשות. נוסחה עם תמצית אדמונית לבנה ממקור יפני, מסכה זו מסייעת לחות עמוקה ולהחליק את פני המנעולים שלך.

מה קרם לחות עושה?

קרם לחות הם מוצרים המיושמים ישירות על השיער המסייעים בשמירה על מים בתוך הפיר הפנימי שלו. זה מושג באמצעות מרכיבים שונים כמו גליצרין, מרככים, שמנים וחלבונים שנועדו לשמור על לחות ובריאות השיער.

רוב קרמי הלחות הם נוזליים ויש למרוח אותם ישירות לאחר שמפו, אך ישנם גם מוצרי שיער שונים שניתן להשתמש בהם על שיער רטוב או יבש. אלה כוללים בדרך כלל עקביות עבה יותר ומתאימים לשימוש יומיומי.

קרם לחות איכותי לא רק מעניק לחות ומזין את המנעולים שלך, אלא גם מגן עליהם מפני נזק. קרם הלחות הטוב ביותר מכיל שמנים טבעיים לריכוך ומצב המנעולים שלך לצמיחה בריאה.

אם הקרקפת שלך רגישה, קרם לחות טוב לשיער יכול לעזור להרגיע אותה ולהסיר עור מתקלף ויבש הגורם לגירוד וגירוי. קרם לחות רבים נועדו גם למזער או לחסל קשקשים, כך שהמנעולים שלך יקבלו את כל האהבה שהם צריכים.

יתרון נוסף של קרם לחות לשיער הוא בכך שהוא מפחית את הקיפאון. זה מועיל במיוחד לבעלי שיער מתולתל או גלי באופן טבעי, הנוטים לחוות יובש וקרזול ביתר קלות מאשר סגנונות אחרים.

כמה מקרמי הלחות הטובים ביותר יעזרו גם להתנתק ולהוסיף ברק לשיער שלך. ניתן להשיג זאת עם מוצרים המכילים שמן חוחובה, שמן קיק ושמנים אחרים שתוכננו במיוחד ללחות תוך הוספת חלקות ונפח למנעולים.

אתה יכול גם לנסות להשתמש במוצר המושרה בדבש, חומצה היאלורונית או גליצרין. חומרי לחות אלה שואבים לחות מהאוויר ואילו הגליצרין והדבש עוזרים לנעול את הלחות במקום.

קרם הלחות האופטימלי יכיל גם חמאת שיאה, תמצית שיבולת שועל וויטמינים מועילים אחרים שנועדו להזין את שיערך. זה עוזר למנוע קשקשים ומגביר את כוחו ואת קצב הצמיחה.

מוצרים אלה חודרים לזקיקי השיער כדי לפתוח אותם ולקדם צמיחה. לא רק זה, אלא שהם גם מעניקים לחות ומזינים את המנעולים שלך-חלקם אפילו מאפשרים לך לעצב אותו!

האם צריך להשתמש בקרם לחות לשיער כל יום?

כדי לשמור על שיערך רך וגמיש, חיוני שתלחלח אותו באופן קבוע. ניתן להשיג זאת באמצעות שילוב של שמנים שונים המתאימים לכל סוג שיער.

בנוסף, יש לרסס את שיערך באופן קבוע במים כדי לשמור על לחותו. פעולה זו יכולה להחיות מנעולים יבשים, שבירים ומשעממים.

קיימות שיטות אחרות לחות את שיערך באופן טבעי, כגון טיפולי שמן חם ומרככים עמוקים. אבל השתמש רק באלה אם המנעולים שלך באמת דורשים זאת.

שימו לב שלא כל המוצרים נוצרים שווים. חלק מקרמי הלחות לשיער עשויים להיות כבדים מדי עבור המנעולים שלך, ומכבידים עליהם. מריחת קרם לחות כבד לקרקפת מדי יום עלולה לגרום לחוטים שלך להרגיש רפויים ושבירים.

לכן זה קריטי כדי לבחור קרם לחות קל לחות לשיער שלך. חפש מרכיבים שהם גם חומרי לחות וגם קרם לחות כמו דבש או שמנים בוטניים, כמו גם חומרי איטום כמו שמן כדי לנעול לחות.

בעת בחירת קרם לחות לשיער, קח בחשבון את נקבוביותך ובאיזו תדירות אתה מעצב את המנעולים שלך. זה יקבע באיזו תדירות צריך לייבש אותו מחדש-מדי יום או כל יומיים.

אנשים עם תלתלים הדוקים עשויים להזדקק לחות את שיערם מדי יום, בעוד שאחרים זקוקים לו רק כל יומיים או פעם בשבוע. תדירות ההתייבשות תלויה בנקבוביות השיער שלך ובאיזו תדירות אתה מעצב אותו, כמו גם בסוג השיער הטבעי שלך.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המיקום ומזג האוויר שלך. אם אתה גר בסביבה שבה שינויים בטמפרטורה מתרחשים לעתים קרובות, ייתכן שיהיה צורך בהתייבשות בתדירות גבוהה יותר.

באקלים לח, אתה לא צריך להרטיב את השיער מדי יום. פעולה זו עלולה לגרום לעייפות היגרלית-כאשר הזקיקים מתנפחים ומפריעים לשכבת הציפורן הננעלת בשמנים טבעיים השומרים על בריאות המנעולים.

לחות את שיערך לעתים קרובות ככל האפשר, אך אל תגזים. למעשה, לחות רק כאשר המנעולים שלך מרגישים יבשים ושבירים.

כיצד ניתן להפוך את השיער רך כמשי?

קיימות תרופות ביתיות טבעיות לשיער חלק ומשיי. כדי להשיג אפקטים אלה, השתמש במוצרים הנכונים ודאג באופן קבוע למנעולים שלך.

לא משנה אם השיער שלך חלק, מתולתל או גס, חיוני לטפל בו היטב. לא רק שזה שומר על הסגנון במיטבו, אלא שהוא גם מגן עליו מפני אלמנטים חיצוניים.

אחד הגורמים העיקריים לשיער יבש ומקורזל הוא חשיפה מוגזמת לחום. לא רק ששימוש במכשירי חימום כמו מגהצים שטוחים או מייבשי שיער יכול לפגוע בגדילים שלך, זה יכול גם לגרום לקצוות מפוצלים ולשבירה.

סיבה נוספת לכך שהמנעולים שלך עלולים להיפגע היא אם אתה שוטף אותם לעתים קרובות מדי. שטיפה מוגזמת של השיער מפשיטה את השמנים והלחות הטבעיים שלה, מה שמוביל ליובש ושבירה של קווצות.

שיער שנשאר יבש ומשעמם יש לשטוף פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, באמצעות שמפו לחות כמו דאב דיילי שיין שמפו ומרכך לחות אינטנסיבית למנעולים שלך.

נסה להשתמש במסכת שיער פעם או פעמיים בשבוע לקבלת לחות והזנה נוספת של הגדילים שלך. כמה מהמרכיבים הטובים ביותר לכלול במסכת שיער ביתית הם שמן קוקוס, בננות, שמן זית, חלב, אבוקדו וביצים.

ביצים מהוות מקור מצוין לחלבון וחומרים מזינים לשיערך, עוזרות לשמור על בריאותו ומונעות קשקשים.

מריחת מסכת שיער ביצה קלה כמו ערבוב של שתי ביצים טרופות עם מים ועיסוי התערובת על הגדילים שלך. אפשר לשבת במשך 15-30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

לקבלת ניחוח מרענן יותר, להוסיף כמה טיפות של שמן לימון לתערובת. בנוסף, ניתן לשלב שמנים אתריים לשיפור גדול עוד יותר בתוצאות.

מומלץ לשתות לפחות 2 ליטר מים מדי יום כדי לשמור על לחות גופך ושיערך. זה חשוב במיוחד אם יש לך שיער גס מכיוון שהוא דורש יותר לחות על מנת לשמור על גמישות.

פרטים נוספים בלינק המצרף: https://revival.co.il/product-category/moisturiser/