מהו תוסף תזונה מיו אינוזיטול עבור נשים עם שחלות פוליציסטיות – PCOS?

מיו אינוזיטול

אינוזיטול הוא חומר טבעי מגרה הורמון נמצא באופן טבעי במזונות רבים, כמו גם תוספי תזונה.

מחקרים מראים כי תוספי אינוזיטול עשוי לסייע לנשים עם שחלות פוליציסטיות, כמו גם מצבים בריאותיים אחרים. לתוספים אלה יש את הכוח להפחית את הצטברות השומן בכבד, להגביר את הרגישות לאינסולין ולשפר את תפקוד ההורמונים הנשיים.

מה עושה אינוזיטול להורמונים הנשיים?

אינוזיטול, פוליאול טבעי (סוג של סוכר), ניתן למצוא במזונות ותוספי מזון רבים. בנוסף, נטילת אינוזיטול באופן קבוע יכולה לסייע באיזון ההורמונים הנשיים ולתמוך בבריאות השחלות הכללית אצל אלו החיים עם שחלות פוליציסטיות.

אינוזיטול עשוי לסייע לווסת את המחזור החודשי שלך, להקל על הסימפטומים הקשורים שחלות פוליציסטיות כגון מחזור לא סדיר, עלייה במשקל, לחץ דם גבוה, רמות כולסטרול וטריגליצרידים עניים. יתר על כן, זה יכול להוריד את הסיכון לסוכרת הריון במהלך ההריון.

ההשפעות האנטי דלקתיות הטבעיות של אינוזיטול עשויות לעזור לך להרגיש טוב יותר ולשפר את המערכת החיסונית שלך, תוך כדי פעולה כמייצב מצב רוח וטיפול בדיכאון או בהפרעות נפשיות כלשהן המתעוררות.

לבסוף, אינוזיטול עשוי לעזור לנשים להיכנס להריון מהר יותר עם פחות בעיות מאשר תוספי פוריות אחרים. מחקרים הראו שזה משפר את שיעורי ההפריה ואת איכות הביציות עבור אלו העוברים הליכי הפריה חוץ גופית.

למרות אינוזיטול לא יכול להיות המון ראיות לגבי היתרונות שלה, זה כבר זמן רב משמש תוסף תזונה בטוח ויעיל על ידי בני אדם ובעלי חיים כאחד. על פי תקנות המזון והתרופות, אינוזיטול הוכר בדרך כלל כ "גרא", בעוד שמחקרים לא הראו סיכון לתופעות לוואי אצל אנשים או בעלי חיים.

האם נשים עם שחלות פוליציסטיות – PCOS צריכות לקחת אינוזיטול?

אינוזיטול הוא סוג של סוכר הפועל לאיזון כימיקלים המווסתים את רמת הסוכר והפריון בדם, ומאפשר לאנשים עם שחלות פוליציסטיות לשלוט ברמות האינסולין בצורה יעילה יותר ולהפחית תסמינים כמו עודף צמיחת שיער בפנים, אקנה ותפקוד מיני.

עמידות לאינסולין, אחד הגורמים העיקריים של שחלות פוליציסטיות, הוכח גם להעלות את הסיכון לסוכרת, מחלות לב וכולסטרול גבוה.

שימוש קבוע באינוזיטול יכול לסייע לנשים שחיות עם שחלות פוליציסטיות בניהול מחזור הווסת שלהן. מחקרים הראו כיצד נטילת תוסף זה באופן קבוע יכולה לסייע בתקופות לא סדירות או נעדרות, מחזורי אנובולציה (תקופה ללא ביוץ) וחוסר איזון הורמונלי.

בנוסף להסדרת המחזור שלך, אינוזיטול יכול גם לסייע בביוץ על ידי פעולה כאסטרוגן טבעי לתמיכה בתפקוד השחלות המוגבר ולווסת הורמונים על מנת לאזן אותם ולמזער את השפעות האנדרוגן על מערכות הרבייה.

אינוזיטול ניתן לקחת בבטחה וביעילות כתוספת, בתנאי שאתה לוקח את זה ביחס הנכון. ודא שהמותג שלך מכיל גם מיו-אינוזיטול וגם די-צ ' ירו-אינוזיטול ביחס זה לזה; בנוסף, התייעץ עם הרופא שלך לפני תחילת האינוזיטול מכיוון שנצפו כמה תופעות לוואי במינונים גבוהים יותר של שימוש באינוזיטול.

כיצד משפיע מיו-אינוזיטול על נשים עם שחלות PCOS?

אינוזיטולים הם סוכרים קרבוציקליים שמשחקים חלק בלתי נפרד בהעברת אותות עבור הורמונים מרובים ומעבירים עצביים, כולל אינסולין. מיו-אינוזיטול הוא האינוזיטול העיקרי; ד-צ ' ירו-אינוזיטול תורם גם הוא לשליטה ברמת הסוכר בדם.

נשים של פקוס נוטות להציג קשר שונה בין רמות מיו ו-די-סי-איי, מה שהופך את הטיפול של פקוס-איי קשה. לכן, הקמת מערכת יחסים אופטימלית של מיו: די-סי-איי היא בעלת חשיבות עליונה כדי לטפל ביעילות בפי-סי-איי.

היתרון העיקרי של מיו-אינוזיטול טמון ביכולתו להפחית את רמות האנדרוגן אצל נשים הסובלות מהיפר-אנדרוגניזם, כאשר רמות האנדרוגן שלהן עשויות להיות גבוהות בהרבה מהרגיל וכתוצאה מכך תקופות לא סדירות, צמיחת שיער והתפרצויות אקנה.

תוספי מיו-אינוזיטול יכולים לעזור להוריד אנדרוגנים ולשפר את הפוריות ואת בריאות הרבייה אצל נשים הסובלות משחלות פוליציסטיות קלאסיות המנסות להרות באמצעות הפריה חוץ גופית. הם עשויים גם לסייע בשיפור תפקוד השחלות.

נשים עם שחלות פוליציסטיות נוטלות בדרך כלל ארבעה מיליגרם של מיו-אינוזיטול בשתי מנות ביום; 40:1 מוצרי מיו-אינוזיטול/ד-צ ' ירו-אינוזיטול יכולים גם הם להועיל כחלק ממשטר התוספים שלהם; בדרך כלל יש לצרוך מנה אחת או כף אחת פעמיים ביום.

פרטים נוספים בלינק המצורף: inofem.trustpharm