מהי מעצבת גבות בשיטת השערה?

מעצבת גבות בשיטת השערה

עיצוב גבות בשיטת השערה הוא הטרנד האחרון בקעקוע קוסמטי. זהו הליך חצי קבוע שנעשה על ידי אמן כדי לעצב ולהגדיר את הגבות שלך. זה כרוך בהטמעת קווי פיגמנט דקים ודומים לשיער לתוך העור שלך בעזרת כלי מיקרובלייד מיוחד.

האם עבודה של מעצבת גבות בשיטת השערה מחזיקה מעמד?

התשובה תלויה בשלושה דברים: איכות המעצבת שלך, הדיו המשמש את המעצבת שלך ועד כמה סבלני המטופל.

נתחיל מהגורם הראשון: הרמה של מעצבת גבות בשיטת השערה היא המפתח! אם היא לא משתמשת בדיו וכלים איכותיים, יהיה לה קשה יותר לייצר תוצאות למראה טבעי שנמשכות זמן רב יותר. הדבר נכון גם לגבי רמת המיומנות שלה, אם הם לא יודעים מה הם עושים ועושים טעויות בזמן קעקוע (כגון כניסה עמוקה מדי לעור), הדבר עלול לגרום לצלקות או לבעיות אחרות המשפיעות על אורך התקופה שהגבות יחזיקו מעמד.

מה זה גבות בשיטת השערה?

גבות בשיטת השערה הן טכניקה המשתמשת בכלי ידני עדין היוצר חריטה של קווים עדינים דמויי שיער על העור. הצורה בה מקועקעים הקווים משמשים לחיקוי שערות של  גבות, ויוצרים תוצאה טבעית למראה.

מעצבת גבות בשיטת השערה תיצור את צורה מותאמת אישית לך בטכניקה זו, וגם עם מדידת תווים הפנים שלך וסרטוט קווי מתאר לפני תחילת העבודה. אז היא תמלא את כל החלל עם משקעי פיגמנט בודדים לתוספת עומק והגדרה.

האם זה כואב לעשות גבות אצל מעצבת גבות בשיטת השערה?

התשובה היא כן, זה כואב כמו קעקוע. עם זאת, הדבר תלוי באדם ועד כמה עורו רגיש.

עם זאת, מעצבת גבות בשיטת השערה תקהה את אזור הגבות שלך לפני שתתחיל בהליך עם קרם או ג'ל מרדים שמורחים ישירות על העור. לוקח בערך 20 דקות עד שקרם המרדים יתחיל לעבוד ועוד 20 דקות עד שהוא יתפוגג לחלוטין כך שאם יש לך עור רגיש או שאתה נוטה לחוש כאב בעת קעקוע או פירסינג, אולי תרצה לקחת איבופרופן לפני כן!

התהליך עצמו כולל ציור קווים זעירים על פני כל זקיק שיער בודד של הגבה שלך באמצעות דיו ומחט דקה מאוד; אם נעשה בצורה נכונה (ועל ידי מישהו שיודע מה הוא עושה), אין דבר זה אמור לגרום שום אי נוחות בכלל מעבר ללחץ קל במהלך העבודה.

כמה זמן אצטרך לחכות עד שתהליך הריפוי יושלם?

חכה עד שהגלד ייעלם.

המתן עד שהעור יחלים.

המתן עד שהעור כבר לא אדום, נפוח או מגרד.

אתה תדע מתי זה קורה כי הגבה שלך תרגיש שוב נורמלית!

באיזו תדירות עלי לחזור למילוי הגבה?

תדירות החזרה להדגשה תלויה בכמה מהר הגבות שלך צומחות, כמה אתה חושף את פניך לשמש. יש אנשים הזקוקים לטאצ'אפים כל 3-6 חודשים, בעוד שאחרים צריכים לחזור רק פעם בשנה או אפילו פחות.

כמה זמן יחזיקו לי גבות בשיטת השערה?

מיקרובליידינג הוא סוג של קעקוע, הכולל הכנסת פיגמנט לעור. הפיגמנט הוא בצורת דיו או צבע המוחדר בעזרת מחט. ברגע שמבצע את חדירת המחט, המערכת החיסונית של הגוף שלך ינסה להסיר אותו כאילו היה זיהום. תהליך זה יכול להימשך בין 1-3 שנים עד שהעבודה נמחקת, תלוי בגנטיקה ובבחירות אורח החיים שלך כמו עישון או שתיית אלכוהול יתר על המידה.

גבות בשיטת השערה הן דרך מצוינת לעצב את הגבות ולמלא אותן. הן פופולריות במיוחד בקרב נשים שרוצות לשדרג את הגבות המרוטות או המעוותות שלהן. מיקרובליידינג אידיאלי גם לבעלי גבות דלילות מכיוון שהוא מוסיף קווי שיער למראה טבעי שצומחות עם הזמן.

לפרטים נוספים הכנסו ללינק: https://www.adinurseeyebrowartist.com/