נגישות לנכים במקומות ציבוריים

ה-ADA בארצות הברית דורש כי מבני ציבור ותחבורה יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות. כמו כן, נדרש מעסקים להסיר את כל המחסומים המונעים גישה לנכים. המחסומים הפיזיים חייבים להיות זולים ומוסרים בקלות. אתה יכול לעשות התאמות לכפתורי דלת או להרחיב נתיבי צ 'ק-אאוט. בעלים של מבנים חדשים חייבים לפעול על פי תקני ADA לעיצוב מתקנים ציבוריים (SADA-C) לצורך הנגישות שלהם.

התובעת המחוזית היא חקיקה חיונית המגנה על אנשים עם מוגבלויות. היא אוסרת אפליה על בסיס נכות בכל המקומות הציבוריים. חקיקה זו גם מבטיחה שעסקים יציעו מגורים סבירים. אם נמנעו ממך מגורים סבירים, צור קשר עם עורך דין לזכויות האזרח כדי לדון באפשרויות שלך. עורך דין מנוסה בתחומים אלה יעזור לך להבין את הזכויות שלך, ולהילחם על התוצאה הטובה ביותר. בניינים תואמי ADA יהיו אטרקטיביים יותר לקהילת הנכים.

למבנים רבים יש תקני נגישות המתאימים לאנשים עם מוגבלויות. בנוסף לכניסות נגישות לכיסא גלגלים, הם גם צריכים תוכנית למקרה שהבניין יחווה אסון. אנשים עם מוגבלויות היו צריכים לעלות במדרגות רבות כדי להגיע למקום מבטחים במהלך הטרגדיה של מרכז הסחר העולמי. נגישות לאנשים עם מוגבלויות היא המפתח להפיכת המקום שלך בטוח לכולם. זכור שבניינים תואמים לתובע המחוזי חייבים לדבוק בסטנדרטים שנקבעו בתובע המחוזי.

לבניינים צייתני ADA צריכה להיות תוכנית חירום לאנשים עם מוגבלויות. תוכניות חירום אלה צריכות לכלול גישה לכניסות נגישות למקרה שהריסות או אש ימנעו גישה. במקרה חירום, סביר להניח שהאדרנלין של האדם ישתלט עליו, וקשה לחשוב על תוכנית להכיל אדם עם מוגבלות. זה מספיק כדי לראות את אסון מרכז הסחר העולמי שבו אנשים עם ליקויי תנועה נשאו באופן מילולי למקום מבטחים.

בניינים תואמי ADA אינם נדרשים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלויות. עם זאת, החוק עדיין חל על מקומות ציבוריים בבעלות פרטית. כל בניין בבעלות ממשלתית חייב לעמוד בתקני התובעת המחוזית. מועדונים פרטיים וארגונים דתיים אינם כפופים לתובע המחוזי. מקומות פרטיים של מגורים ציבוריים אינם נדרשים על ידי תקן ADA. לפיכך, אין להתייחס למתקנים אלה כאל מקום מגורים ציבורי.

בניינים צייתנים של ADA אינם נדרשים לעמוד בדרישות הציות של ADA. למרות זאת, הם נדרשים להציע מגורים סבירים לאנשים עם מוגבלויות. אנשים עם ליקויי תנועה נישאים במעלה מדרגות רבות למקום מבטחים במהלך האסון. זו דאגה רצינית. אתה יכול לעזור להם למצוא דרך להגיע לשם. אתה צריך להבטיח כי מבני ציבור יש כניסות נגישות אם אתה מתכנן לבנות אותם.

בניינים תואמי ADA חייבים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלויות. יתר על כן, עליהם לציית לבניינים התואמים לתובע המחוזי. ישנם שני סוגים של מגורים ציבוריים: ישויות בבעלות ממשלתית, וישויות פרטיות. כמה ישויות בבעלות ממשלתית, כגון ספריות, בתי משפט ומוזיאונים, נדרשות לספק גישה לנכים ללקוחותיהן. למרות שמוסדות ממשלתיים מסוימים אינם צריכים לבנות בניינים נטולי מחסומים, הם נדרשים להסיר מכשולים קיימים.

עסקים חייבים לשנות את ההתנהלות העסקית שלהם כדי להיענות לתובע המחוזי. לעסקים שהם תואמי ADA חייבת להיות רמפות, חטיפת סורגים, או תכונות אחרות המקלות על אנשים עם מוגבלויות לגשת למרחבים שלהם. יש לבצע שינויים אלה כדי להבטיח שכל העסקים יוכלו להמשיך לשרת את בעלי המוגבלויות. הם חייבים להיות נגישים גם לציבור. חנות מכולת יכולה להיות רק מעבר קופה אחד. הוא אמור לספק מעבר נוסף הנגיש ללקוחות עם מכשירי ניידות.

מקום ציבורי שאינו נגיש לאנשים עם מוגבלויות צריך לשנות את ההתנהלות העסקית שלו. לדוגמה, אדם נכה הזקוק לרכישת מוצר עשוי להשתמש במכשיר ניידות. כדי למנוע מצב כזה, על עסקים אלה לבצע שינויים. עוזר התובע המחוזי מספק קווים מנחים שיעזרו לעסקים לעמוד בדרישה זו. חשוב לספק לנכים גישה שווה למקומות ציבוריים ולגרום להם להרגיש רצויים.

פרטים נוספים: