פרוביוטיקה – מה לא ידעת על פרוביוטיקה

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה היא נושא מורכב שאולי לא הכרת. בתור התחלה, הם לא אותו הדבר כמו פרוביוטיקה. פרוביוטיקה הם חיידקים ועובדים באופן דומה לפרוביוטיקה. לפרוביוטיקה השפעה עמוקה הרבה יותר על הטיפול בזיהומים והקלת התסמינים כגון תסמונת המעי הרגיז ובעיות עיכול אחרות. הנה כמה דברים שאולי לא ידעת על פרוביוטיקה.

ראשית, אורגניזם זה אינו עשוי קקי. אלו אורגניזמים חיים המורכבים בעיקר מזנים היגייניים שעוזרים למנוע מחלות. החיידקים האלה נמצאים במזונות שאנחנו אוכלים, ויש זנים רבים זמינים היום בגלל הנדסה גנטית.

בשלב הבא, היית חושב שיהיה רק דבר אחד או שניים אתה לא יודע על פרוביוטיקה, אבל זה לא נכון. לעתים קרובות אנשים שוכחים שפרוביוטיקה יכולה גם למנוע את התפתחות הזיהומים. זה נפוץ במעיים. אתה אולי אפילו לא מבין שיש לך זיהום שמרים, אז הם בלתי ניתנים לגילוי לגוף שלך ואתה ממשיך לאכול מה שאתה רוצה לאכול. עם זאת, אם אתה לוקח פרוביוטיקה, זה נמנע, ובכך מפחית את הסיכוי לזיהום. התוצאה היא שאתה מקבל פחות מחלות בסך הכל ולכן הם מסוגלים לחיות חיים בריאים יותר.

ישנם זנים רבים של חיידקים, ולכל אחד מהם יש תפקודים והתמחויות משלו. ישנם גם רבים אחרים המשמשים בהקשר של תרופות וטיפולים. יש אפילו פרוביוטיקה שהם תוספי מזון, שנועדו להגביר את הצמיחה של חיידקים אחרים במעיים שלך. זה מבטיח שיש לך איזון בריא של חיידקים מועילים.

יש דרכים שונות לקבל פרוביוטיקה, והן מגיעות בהרבה צורות. ניתן לרכוש אותם בקפסולה או בצורת לוח או כאבקה. אתה יכול גם לשתות אותם כמשקה. רבים מעדיפים אבקה משום שקל יותר לגשת אליה, אך יש המעדיפים כמוסות. יש אפשרות לכולם, לא משנה מה אתה מעדיף.

הרבה אנשים סקפטיים לגבי פרוביוטיקה, מכיוון שלא נראה שהם מציעים הרבה יתרונות מוחשיים. זה בגלל שכל כך מעט אנשים יודעים עליהם. עם זאת, ברגע שאתה מתחיל לקחת אותם, אתה תתחיל לראות את כל הדברים המדהימים שהם יכולים לעשות. ההשפעה שלהם מצטברת, כלומר ככל שתשתמש בהם יותר, הגוף שלך ירוויח יותר. הם עוזרים לשמור על איזון חיידקי בריא בקיבה שלך, אשר יבטיח כי המעיים שלך להישאר בשליטה והגוף שלך נשאר בריא.

החיסרון היחיד בלקיחת פרוביוטיקה הוא שלפעמים אתה צריך לאכול דיאטה מיוחדת כדי לקבל מספיק מהם במערכת שלך. זה בדרך כלל המקרה עם אנשים עם רמות חיידקים ”נורמליות”, שיש להם מספר נמוך מדי של חיידקים שחיים במערכת העיכול שלהם. חיידקים אלה אחראים לשמירה על רמת חיידקים גרועים כך שאכילה של יותר מדי יכולה להוביל לשורה של בעיות. למשל, מעט מדי פרוביוטיקה במערכת העיכול משמעה ששאר תהליך העיכול צריך לעבוד קשה יותר, מה שיכול ליצור גז ונפוח. אנשים שעברו ניתוח לאחרונה לא יורשו לקחת את הפרוביוטיקה בשל התרופות שהם נוטלים.

בימים אלה, יש הרבה תוספי פרוביוטיקה שונים בשוק, ואתה יכול לבחור אחד זה נכון בשבילך. נסה למצוא חיידק הכולל חיידקים מועילים הנקראים לקטובצילוס. אולי שמעתם על אנשים שמשתמשים ביוגורט כתוסף פרוביוטי, אבל זה לא באמת איך שהם עובדים. יוגורטים רבים מכילים תרביות חיות, המסייעות באופן טבעי להעלות את רמות החיידקים בגוף. הימנע מקניית יוגורט בחנות. זה לא מכיל שום פרוביוטיקה.