איזה שמן אתרי להשתמש עבור מבער שמנים שלך

מבער שמנים אתריים

הצעד הראשון בהכנת מבער שמנים משלך הוא להחליט באיזה סוג שמן אתרי למבער להשתמש. מתכונים רבים ממליצים על שמן נשא כגון די-פרופילן גליקול כדי להוריד את עלות השמנים אתריים. מתכונים אחרים מציעים שמן זית או ענבים, אך הם אינם יעילים כמו השמנים הטבעיים. אפשר גם להשתמש בשילוב של שמנים. ניתן להתנסות בשילובים שונים של שמנים על ידי קריאה של ביקורות ולמידה של המרכיבים.

 

בהתאם לסוג המבער שמנים שאתה מחפש לרכוש, אתה יכול גם להשתמש תערובות שונות של שמנים אתריים. השמן במעבר שמנים שלכם ימוסס במים, אז תרצו להשתמש במים מזוקקים או רגילים. ואז, פשוט למלא אותו כרגיל. כשאתה מסיים לשרוף את הנר, זה הזמן לנקות את המבער. כדי לעשות זאת, נגב אותו עם בד לח ומים חמים. אל תשים את זה במדיח, ואל תשקיע את זה בנוזלים.

 

אם אתם משתמשים במבער שמנים אתריים כחלק משגרת ארומתרפיה, תרצו ללמוד איך להשתמש בו כראוי. הצעד הראשון הוא לבחור את השמנים אתריים הנכונים. אתם רוצים לוודא שהמבער נועד לטמפרטורה הנכונה. ברגע שתבחרו את השמן אתרי למבער הנכון, תצטרכו להוסיף אותו למאגר. אתה יכול להשתמש כמה טיפות שאתה רוצה. ואז, פשוט למלא את המאגר במים.

 

ברגע שבחרת תערובת הנפט החיונית שלך, אתה מוכן לשרוף אותו. תוכל להריח את הריחות ברגע שהם מתאדים, ואתה תוכל להירגע בזמן שאתה נהנה מהריח. מבער שמן אתרי למבער הוא דרך נהדרת ליצור אווירה ארומתרפית יפה בביתך. הדרך הטובה ביותר להכין מבער שמנים היא להשתמש בשמנים אתריים בתערובת.

 

מבער שמן הוא דרך נפלאה להוסיף ניחוחות לבית שלך. זו דרך קלה ליצור אווירה מרגיעה בביתך. לאחר מכן, אתה יכול להוסיף שמן אתרי למבער שלך וליהנות מהניחוחות שהם יוצרים. רק תוודא שהשמנים בטוחים לסביבה שלך. אפשר אפילו להשתמש בכמה טיפות של התערובות כדי ליצור ריח חזק יותר.

 

כאשר אתה בוחר איזה שמן אתרי למבער שלך, להיות בטוח לעקוב אחר קווים מנחים אלה. זכור שיש להשתמש בשמנים אתריים במנות קטנות כדי לא לשרוף את ביתך. עם זאת, אם אתה רוצה ריח חזק יותר, נסה להשתמש בשתיים או שלוש טיפות בטיפה אחת. בנוסף, אתה יכול לערבב ולהתאים שמנים שונים כדי ליצור תערובת משלך. אפשר גם להתנסות עם תערובות שונות.

טיפים לבחירת שמנים אתריים למבער:

בחירת תערובת שמן אתרי היא קלה, ואתה יכול להשתמש המועדפים שלך כדי להפוך את הריח צורב השמן שלך. רק תדאג לעקוב אחרי המינון המומלץ ואל תשכח לשמור על הצורב רגוע כדי שלא יהיה חם מדי. ניתן להוסיף ניחוחות למוצרים אחרים. אפשר אפילו לשלב שני סוגים שונים של שמנים למטרות שונות. אתה יכול לבחור בין לבנדר, יסמין, ורוז מוחלט.

 

ברגע שהחלטת על התערובת, אתה יכול להוסיף אותם למבער. ברגע שהנר נשרף, אתה יכול למלא את המיכל במים או בשמן אתרי. לאחר מכן, אתה יכול לנקות את המבער עם מים רגילים או מזוקקים. אחרי כל פגישה, אתה יכול לחזור על התהליך עד שהגעת למצב הרוח הרצוי. הניחוח מתערובות השמן אתרי יכול למלא את חדרך בניחוח מרגיע.

 

ברגע שתבחרו את התערובות שתרצו להשתמש בהן, תוכלו להוסיף אותן לשמן. תערובות הנפט החיוניות הטובות ביותר הן מרגיעות ומרוממות, אז אתה צריך להוסיף אותם לצורב שלך כדי להגדיל את החוויה. רק תוודא שאתה לא מגזים. ואז, אתה תהיה בטוח ליהנות היתרונות של הניחוחות שאתה יוצר עם הניחוחות השונים.