איפה למצוא משחה להרגיע את העור

משחה להרגעת העור

משחה לטיפול בעור היא סוג של משחה המכילה תכולת שמן גבוהה ויכולות סתמיות. משחות מגנות על העור מפני אוויר יבש, ואובדן לחות. מרכיבים נפוצים כוללים שמן מינרלי ונפט. סוג זה של קרם יש ספיגה טובה, אבל הוא לא הבחירה הטובה ביותר לשימוש נרחב. אתה יכול להפעיל משחות על כל אזור בגוף שהוא יבש.

אתה יכול להשתמש במשחה בשביל אקזמה או אקנה כדי להרגיע את העור שלך. ניקוי עדין יכול להסיר כל לכלוך מצטבר ולמנוע התפרצויות עתידיות. קרמים של אקנה יכולים להרגיע את גירוי העור. משחות לפצעי בגרות יכולות להקל על גירוד וגירוי. אלה יכולים להיות יעילים מאוד בהקלה על גירוד ותיקון מחסום המגן.

אתה יכול להחיל משחה להרגעה של העור. יש מוצרים שצריך לזעזע או לדחוף לפני שמגישים אותם. באיזו תדירות אתה מיישם את התרופה תהיה תלויה בסוג המוצר שאתה משתמש. יש אנשים שצריכים את זה כל יום בזמן שאחרים צריכים את זה רק פעם בשבוע. אם אתה משתמש במשחה עבור אקנה, תהיה בטוח לעקוב אחר ההוראות בזהירות. אתה צריך לשטוף את הפנים שלך פעמיים ביום כדי למנוע מפצעי הבטן שלך להחמיר.

טיפים לקניית משחה להרגעת העור באינטרנט:

האזור הנגוע בעור יחלים מהר יותר אם יטופל במשחה מקומית. זה גם יפחית את הדלקת בחזירים עם עור שנשרט. זה גם יכול לעזור עם חתכים קטנים. הם יכולים להפחית את אי הנוחות והכאב הנגרמים מגירוי העור. עם זאת, אם יש לך חתך באצבע, עדיף ליישם אותו באופן מיידי.

משחות משמשות לעתים קרובות להרגיע את העור. בהתאם לסוג הגירוי בעור, משחה להרגיע את פני השטח תעזור לאזור הפגוע להחלים מהר יותר. משחה המיושמת בטופס, עשויה גם להועיל בהפחתת גירוי וסימפטומים אחרים הקשורים לפצעי בגרות. משחות אלה יכולות לשמש גם לטיפול בכוויות.

ישנם טיפולים מקומיים רבים זמינים לעור יבש. עם זאת, משחה להרגיע אותה היא האפשרות הטובה ביותר לעור רגיש. משחות נהדרות לאזורים רגישים או סדוקים. משחות יכולות להגן על האצבע של הילד שלך מפציעה נוספת אם יש להם חתך. ניתן ליישם ג "ל או קרם גם באזור הנגוע כדי להקל על הגירוד ולהפחית את הנפיחות.

משחות עזרה ראשונה צריכות להיות מיושמות באזורים עם נטייה לשרוף כדי להפחית כאב ונפיחות. אקזמה יכולה גם להפיק תועלת ממשחות. חשוב להגן על העור שלך מלהידלק אחרי כוויה. ניתן להשתמש במשחות כדי להרגיע פציעות קלות בעור ולמנוע צלקות. כדי להימנע מגירוי, אסור שהמשחות יכילו אלכוהול או ריחות.

משחה לעזרה ראשונה היא דרך טבעית להגן על העור שלך מזיהום. זה גם יכול לעזור לך להחלים באופן טבעי. ניתן להשתמש במשחות גם לטיפול בכוויות קלות, במיוחד אם הפציעה חמורה או שהעור יבש מאוד. קרם הידרוקורטיזון יכול לייבש את העור. הימנע מגירוי על ־ ידי שימוש בהידרוקורטיזון כדי להרגיע אזור מרוגז, מרוגז או אדמדם.

משחה להרגיע את העור חשובה לכוויות קלות. יש ליישם אותו בהקדם האפשרי, כפי שהוא יספוג בקלות. הוא אמור לעזור לעור להחלים באופן טבעי כאשר הוא חשוף לקור, למים ולתנאי מזג אוויר קיצוניים. כדי להגן על העור מפני גירוי נוסף, תמיד יש להפעיל משחות לאחר כוויה. אם האזור יבש מדי, יהיה צורך להשתמש במשחה כדי להרגיע את האזור הנגוע.

ניתן גם להקל על דלקת עור באמצעות משחה כדי להרגיע את העור. אתה צריך לשטוף את האזור הנגוע עם מים עד הפריחה נעלמה. קרמים המכילים קלמין עשויים לעזור בהקלה על גירוד. אתה צריך לעקוב אחרי ההוראות על התווית. כאשר משתמשים במשחה כדי להרגיע את העור, חשוב לקרוא את התוויות.