פסוריאזיס בציפורניים – כיצד אתה מתייחס לפסוריאזיס בציפורניים? ‏

 

רופא עור יכול להמליץ על אפשרויות טיפול שונות לפסוריאזיס ציפורניים. הגוף סופג טיפולים מערכתיים. אלה כוללים סוכנים ביולוגיים, מדכאי מערכת החיסון, או קרמים רטינואידים. טיפול נפוץ הוא הסרה כירורגית. הרופא ירגיע את האזור הנגוע ויסיר את הציפורן הנגוע. חלק מהחולים יבקשו תרופות מקומיות. טיפולים אוראליים או ביולוגיים הם גם אפשרויות.

ישנן אפשרויות רבות לטיפול בפסוריאזיס ציפורניים. ויטמין A מקומי הוא הטיפול הפופולרי ביותר. מוצרים אלה יכולים לשמש לטיפול בציפורניים חלשות, שבריריות או מקולקלות. ניתן גם להמליץ על טיפול מערכתי במקרים חמורים. על המטופלים להימנע מלקטוף ציפורניים ולהשתמש במוצרי ניקוי קשים כדי למנוע או לטפל בהתלקחויות חוזרות ונשנות. חיוני לשמור על הציפורניים המושפעות נקיות ויבשות ולקצץ ציפורניים.

טיפולים מערכתיים לפסוריאזיס ציפורניים הם סטרואידים מערכתיים. הטיפולים האלה ישפיעו על כל הגוף. החיסרון של הטיפולים האלה הוא שהם לוקחים זמן לעבוד. בנוסף לתרופות מקומיות, תרופות מערכתיות יכולות לדרוש מספר חודשים או שנים לפני שהמצב יתבהר. לפני שמחליטים על טיפול מערכתי, חשוב להיוועץ ברופא עור. האפשרויות האלה יכולות להיות יעילות עבור חלק מהחולים, אבל הן לא מתאימות לכולם.

הדרך הטובה ביותר לנהל פסוריאזיס ציפורניים היא לקצץ את הציפורניים עד לעור, ולספוג את הציפורניים במים נגד חיידקים. בשלב הבא, לנקות את הציפורניים על ידי הגשתם למטה והימנעות מחפצים חדים. יש ליישם לק נקי לציפורניים. מומלץ להימנע מנעליים מתאימות במהלך המצב.

הדרך החשובה ביותר לטפל בפסוריאזיס ציפורניים היא להימנע מגירוד וקטיף ציפורניים. הזיהום עלול להוביל לבעיות חמורות אם לא מטפלים בזיהום. רופא העור שלך אולי יוכל לרשום לך קרם מקומי, מה שיכול לעזור לך להתמודד עם המצב. הרופא שלך יכול גם לרשום קרם לחות המכיל תמצית אינדיגו נטורליס. הגורם לפסוריאזיס ציפורניים יקבע את הטיפול ואת התסמינים.

ג 'ל לחות או קרם הוא הדרך הטובה ביותר לטפל ציפורניים פיזוריאזיס. זה ימנע מהציפורניים שלך להתייבש ולהיסדק. צריך למנוע ציפורניים מזויפות. הם לא רק מכוערים, הם גם מסוכנים לבריאות שלך. כפי שהוזכר קודם לכן, טיפולים מערכתיים עשויים להיות נחוצים במקרה של פסוריאזיס ציפורניים.

טיפול מערכתי הוא שיטה המזריקה תרופה למיטת הציפורניים לטיפול בפסוריאזיס ציפורניים. הטיפולים האלה יכולים להיות יעילים, אבל יכולים להיות להם תופעות לוואי. מלבד טיפולים מערכתיים, חולים צריכים לעקוב אחר הוראות הרופאים שלהם כדי למנוע זיהומים ולשמור על ציפורניהם נקיות. כפי שהוזכר קודם לכן, עליך לשמור על ציפורניים קצרות כדי להימנע מהזיהום. קובץ אותם עם לוח בולט בכל יום כדי למנוע כל שבירה.

אפשרויות טיפול לפסוריאזיס ציפורניים יכולות לכלול טיפול מקומי ומערכתי. עם זאת, טיפול מערכתי אינו אפשרות הטיפול הטובה ביותר לפסוריאזיס ציפורניים. זה עלול לקחת שנה לתסמינים להיעלם לחלוטין. במהלך הזמן הזה, אתה צריך ללבוש כפפות כדי להתמודד עם כל פתרונות ניקוי. כדי למנוע זיהום חיידקי, עליך גם למרוח קרם לחות על ציפורניך. ציפורניים מזויפות לא מומלצות.

במקרים חמורים, רופא עור יכול להמליץ על טיפול מערכתי. טיפול זה יעיל יותר לטיפולים מקומיים. במקרים מסוימים יש צורך במרשם. דבר עם הרופא שלך אם טיפול מערכתי הוא לא אופציה. ייתכן שתוכל לנסות טיפולים אחרים אם יש לך מקרים קשים. הטיפול בפסוריאזיס ציפורניים יהיה תלוי במצב שלך.

הטיפול בפסוריאזיס בציפורניים משתנה. אתה עלול לחוות תסמינים קלים או חמורים. אף ־ על ־ פי שהאדם יכול לחוות שיפור הדרגתי לאורך זמן, המצב יכול אף הוא להשתנות. כדי למנוע את חזרת המחלה, חשוב לקבל טיפול. בעוד פסוריאזיס ציפורניים אינו ניתן לריפוי, זה ניתן לניהול. אתה יכול למנוע מפסוריאזיס ציפורניים להשפיע על חיי האיכות שלך על ידי יצירת תוכנית ניהולית.

פרטים נוספיםL https://www.psoeasy.co.il/product/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%94-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C : %D7%91%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D/