דבש טבעי – היתרונות של דבש גולמי וההבדל בין דבש טבעי ומעובד

דבש טבעי

שמעת על דבש טבעי? האם תהית היכן למצוא אותו? מה ההבדל בין דבש גולמי ומעודן? המשך לקרוא למידע נוסף על דבש טבעי. ישנם יתרונות רבים לדבש גולמי. הנה כמה דרכים אתה יכול לקבל את זה. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על היתרונות של דבש גולמי וההבדל בין דבש טבעי ומעובד. מאמר זה יכסה כל אחד מהנושאים הללו, כמו גם רבים אחרים. דבש טבעי הוא הדרך הטובה ביותר עבור הגוף שלך כדי לקבל את התזונה ואת נוגדי חמצון זה צריך.

 

דבש טבעי: היתרונות

דבש טבעי הוא מרכיב חשוב במוצרי בריאות רבים. יש לו יתרונות רבים לעור ולגוף שלך, כולל היכולת לרפא כוויות ולהרגיע גירויים בעור. זה מקדם שינה עמוקה על ידי היותו מזון אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי. דבש יכול גם לשפר את בריאות הלב והגרון, להפחית דלקת ולהגביר את זרימת הדם. דבש יכול לעזור לך לרדת במשקל על ידי הגברת חילוף החומרים שלך ויסות לחץ הדם שלך.

 

מחקר שפורסם לאחרונה ב יומן חומרים מזינים בדק כיצד דבש יכול להפחית את הטריגליצרידים. זוהי חומצת שומן מסוג שיכולה להגביר את הסיכון להתפתחות מחלות לב. דבש הוא סוכר טבעי המגיב בצורה שונה בגוף לסוכרים לבנים מאשר דבש, ולכן כדאי לשתות כף לפני שאתה הולך לישון כל לילה. דבש הוא נוגד חמצון טבעי ובעל תכונות טיפוליות המשפרות את בריאות המוח והזיכרון.

 

בהשוואה לסוכר מעובד, דבש טבעי עשיר בנוגדי חמצון, העלולים למנוע הופעת מחלות לב. חומרים מזינים אלה הולכים לאיבוד בעיבוד דבש מסחרי, ואילו דבש טבעי לא. דבש מסחרי הוא כמעט 100 אחוז סוכר, מה שהופך אותו לא צפוף מאוד מבחינה תזונתית. עם זאת, דבש טהור יכול להכיל עד אחוז אחד מהצריכה היומית המומלצת של נחושת או ריבופלבין. פוליפנולים המצויים בדבש יכולים גם להפחית את רמת הסוכר בדם ולהילחם בסרטן.

 

היכן ניתן לרכוש דבש טבעי?

היכן ניתן לרכוש דבש טבעי? המקום הטוב ביותר לקנות דבש אורגני גולמי הוא בשוק איכרים. למרות שהמחירים נמוכים יותר, יש אווירה נינוחה בשוק. דבש מקומי הוא טוב לבריאות שלך יכול להיות מועיל לאנשים הסובלים מאלרגיות. חנויות מכולת בדרך כלל לשאת כמה מותגים של דבש גלם, שחלקם מזויפים, בעוד אחרים עשויים משילוב של מוצרים. חשוב לקנות דבש איכותי ולהיצמד למוצרים מקומיים במידת האפשר.

חפש תוויות דבש אורגניות אם אתה רוצה לקנות דבש אורגני. מזונות מלאים וחנויות גורמה אחרות מוכרים לעתים קרובות דבש אורגני מוסמך על ידי משרד החקלאות. חפשו את החותם אורגני של משרד החקלאות. הוא מסומן גם בתווית כיתה אמריקאית ומיוצר בברזיל, אורוגוואי, מקסיקו. חפש תווית שאומרת שהמוצר גדל באופן אורגני והוא גולמי. דבש המיוצר במדינות אלה אינו מכיל ממתיקים או סירופ תירס.

 

דבש גולמי נאסף מכוורות דבורים ומסונן להסרת שעווה. לאחר סינון, הוא ממוקם בצנצנות ונמכר לצרכנים. אם תכולת הסוכר של דבש גולמי גבוהה, הוא יכול להתגבש. זה תהליך לא מזיק. זה יכול גם להוביל להתגבשות ממתקים כאשר הגרגיר הלא נמס יכול לגבש מחדש את כל האצווה. אם אתה שוקל לרכוש דבש גולמי, תרצה למצוא מקור באזורך המשתמש במגוון הכוסמת הגולמית.

 

ההבדל בין דבש טבעי לדבש מעובד

קל מאוד להבחין בין דבש מעובד לבין דבש טבעי. דבש רגיל עובר סדרה של שלבי עיבוד כולל פסטור אשר הורס את האנזימים המועילים, הוויטמינים וחומרים מזינים אחרים הנמצאים בדבש גולמי. זה שומר על נוזל דבש ומעכב התגבשות. זה לא מוריד את כל היתרונות התזונתיים של הדבש. בחירת מותג עם דבש טבעי ולא מעובד תועיל לבריאותך במספר דרכים.

 

דבש גולמי אינו מכיל תוספים ונחשב לבריא יותר מדבש מעובד. דבש גולמי הוא טוב יותר לבריאות שלך, את הסביבה ואת הדבורים. דבש גולמי מעובד פחות ועשוי להכיל אבקה. בנוסף, דבש גולמי אינו מתוק כמו דבש מעובד. כדי להימנע מקניית מוצרים עם מרכיבים מלאכותיים, חשוב לקרוא בעיון תוויות. הנה כמה יתרונות של דבש גולמי, וכיצד לזהות את ההבדל.

 

דבש גולמי עשיר באלמנטים מועילים וחומרים מזינים. דבורים שומרות דבש בכוורות. דבש גולמי מכיל פרופוליס ואבקה, בעלי תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות חזקות. דבש רגיל מאבד את היתרונות הללו במהלך הפסטור, מה שהורס את החומרים המזינים המועילים הללו. דבש גולמי תמיד בריא יותר. ישנם מספר מחקרים שהראו כי דבש גולמי עדיף לריפוי פצעים ולהילחם בזיהומים.

לפרטים: דבש טבעי מחיר