מהי הדמיית שיער?

הדמיית שיער

אם איבדת את שיערך או שאתה שוקל לעשות זאת, ייתכן שאתה תוהה: מהי הדמיית שיער? זהו הליך קוסמטי שבו פיגמנטים מופקדים בשכבת האפידרמיס של הקרקפת כדי ליצור את המראה של זקיקי שיער קטנים. ההליך הוא בטוח מאוד, ויש מעט מאוד סיכונים מעורבים. אבל, לפני שתתחיל, הנה כמה עובדות שאתה צריך לדעת על הדמיה שיער.

כמות ועומק הפיגמנט המשמש לטיפול קובע כמה זמן זה יימשך. עובי האפידרמיס נע בין 0.5 ל-1.5 מ מ. הוא מוקף שכבת הקרנית, שכבת גרנולוזום, המספקים את המכשול העיקרי של הגנה על הקרקפת. השכבה העבה ביותר של האפידרמיס נקראת שכבת הספינוסום, הממלאת מסלולי מחט בפיגמנט. השכבה הבאה נקראת שכבת הבסיס, המורכבת מתאים עמודים הנודדים כלפי מעלה לכיוון פני השטח.

החלפת שיער, הידוע גם שיער צפיפות שיער הדמיה, יכול לשחזר את המראה של מלא, שופע שיער ולשפר את קו שיער. ניתן לשלב את ההליך עם השתלת שיער אם תרצה בכך. שני ההליכים נעשים בדרך כלל יחד בשילוב מתוכנן מראש. אם יש לך נשירת שיער, דיו לשיער יכול לשפר את תוצאות השתלת השיער שלך. ההליך לרוב מוצלח יותר מניתוח השתלת שיער.

סמפ אינו קבוע, ודורש טיפולים מרובים לקבלת תוצאות מיטביות. ההליך דורש שני מפגשים, אם כי ייתכן שיידרש מגע כל שנתיים עד שמונה שנים בהתאם לאורח החיים שלך. לאחר הטיפול הראשוני שלך, העור שלך יחלים וגלדים ייפלו. במהלך תקופת ההחלמה, עליך להימנע מחשיפה ממושכת לשמש במשך שבועיים עד שישה שבועות. אתה צריך גם לחות את הקרקפת פעמיים ביום כדי למנוע קילוף פיגמנט נוסף.

מהו הליך הדמיית שיער?

ההליך מהיר יחסית וללא כאבים. זמן ההשבתה היחיד שאתה עלול לחוות הוא האדמומיות הראשונית. לאחר השבוע הראשון, אתה יכול לצפות שהקרקפת שלך תרגיש תקינה. לאחר מכן, כדאי להימנע שחייה או סאונות כדי להגן על האזור. פעילויות אלה עלולות לגרום לחלקיקי הדיו לחילוף חומרים. כדאי גם להימנע משטיפת שיער או מביקור בסאונות לאחר ההליך. הליך השתלת שיער בדרך כלל לוקח בערך 6 חודשים כדי להשלים.

למרות העובדה כי הדמיית שיער היא קבועה, ייתכן שיהיה צורך בנגיעות בעתיד. אם יש לך שיער אפור, יהיה צורך לצבוע אותו כך שיתאים לצבע פיגמנט הקרקפת שלך. עם זאת, קיים סיכון לתגובות אלרגיות אם אתה רגיש לדיו. ישנם גם כמה סיכונים בכל הנוגע לחומרי הצבע המשמשים במהלך ההליך. אך בסך הכל, הסיכונים הכרוכים בהדמיית שיער הם נמוכים.

ישנם גורמי עלות שונים המעורבים בהדמיית שיער. עדיף לחקור הדמיית שיער לפני שתחליט על טיפול. הקפד לחפש תמונות לקוח ולבקש המלצות. התמונות שאתה רואה הן משאב שלא יסולא בפז. ב סקין סיטי, אתה יכול לראות את התוצאות של לקוחות שעברו את ההליך. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מרכז טיפול, אך איכות העבודה היא החשובה ביותר. תמונות לפני ואחרי הן המדריך הטוב ביותר שלך לשפוט את איכות העבודה.

השחזור חשוב. הדמיה שיער לוקח זמן. לוקח בערך שש עד חמש עשרה שעות עד שאזור המיקוד נרפא לחלוטין. תוכלו לחוות אדמומיות ודלקת באזור המטופל במשך 24 עד 48 שעות. אדמומיות ודלקת זו ישככו תוך חמישה ימים. מומחה הדמיית השיער שלך ייתן לך הוראות לתהליך הריפוי. זה יעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות ללא ניתוח. אם עברת טיפולי שיער קודמים, עדיף למצוא איש מקצוע לפני ההליך.

ההליך עצמו יחסית ללא כאבים וקבוע, אך הפיגמנט יכול לדעוך ועשוי לדרוש מגע כל שלוש עד חמש שנים. דהיית הפיגמנט תלויה באיכות הטיפול הראשוני. התוצאות של הדמיה שיער של רופא באיכות גבוהה הם מראה טבעי יכול להימשך שנים. מדי פעם, מגע קופצים נדרשים כדי לשמור על המראה. הימנעות מחשיפה לשמש מסייעת לתוצאות להישאר מתמשכות.

ההליך משתמש במיקרו-מחטים כדי להכניס את הפיגמנט לקרקפת. זה יכול לשכפל את המראה של שיער והסוואה אזורים של נסוג קו שיער. אם נעשה נכון, הדמיית שיער יכולה אפילו להסוות הצטלקות מהשתלות שיער. בנוסף, זה יכול להעניק מראה קצוץ לראש קירח. עם זאת, ההליך אינו מתאים לכל החולים.