דיור מוגן – מה שאתה רוצה לדעת

דיור מוגן

קשישים הזקוקים לסיוע בפעילויות יומיומיות יכולים לשקול דיור מוגן. המתקן מציע מגוון פעילויות ותחבורה לאטרקציות סמוכות. מתקנים אלה מציעים גם ארוחות ופעילויות. בבתי אבות יש צוות שיכול להתמודד עם בעיות בריאות רפואיות ולא רפואיות, כמו גם עם כל צרכים רפואיים אחרים. אנשים חולים או פצועים מכדי לחיות באופן עצמאי פונים לעיתים קרובות לדיור מוגן.

מה זה דיור מוגן?

קהילות דיור מוגן לספק סיוע עם איידל / איידל, ורמה מסוימת של טיפול רפואי. לטיפול ברמה גבוהה יותר, מתקנים מסוימים עשויים להביא אחיות נוספות. מתקנים מסוימים אפילו מציעים פיזיותרפיה באתר. שאל את המתקן על רמת הטיפול הניתן ואת דמי הכל כלול שלה. שקול גורמים אלה בעת בחירת מתקן דיור מוגן עבור יקירכם. ישנם יתרונות רבים דיור מוגן.

 

כמה קהילות דיור מוגן עשוי להיות אוכלוסייה הדומה מאוד שלך. זה יכול להיות שאתה עשוי להיות מעוניין לחיות בקהילה דיור מוגן כי יש אוכלוסיית תושבים גדולה של אותה שפה או מוצא אתני. כמו כן, ייתכן שתרצה לשקול מתקן המציע שירותים מיוחדים לקבוצות ספציפיות, כגון ותיקים או חברים בעלי רקע תרבותי ספציפי. מספר קהילות תוכננו במיוחד עבור אוכלוסייה זו. לאחר שבחרת שכונה, תסתכל על השירותים הזמינים.

 

שני סוגים של חיוב זמינים ברוב מתקני דיור מוגן. האחד הוא הכל כלול, שהוא עלות חודשית עבור הטיפול הניתן. אלא אם כן המתקן מעלה את המחיר, הצעת חוק זו לא תשתנה. הסוג האחר של שיטת החיוב הוא תעריף שעתי או יומי. במתקני דיור מוגן רבים יש מערכת חיוב חודשית, אך ישנם גם כאלה שגובים תשלום עבור שירותים מעבר לשעות אלה. העלות של קהילה בשירות מלא תהיה ככל הנראה גבוהה יותר.

 

מהם היתרונות של דיור מוגן?

לחיים מסייעים יתרונות רבים. זה משחרר קשישים של האחריות של מטלות הבית. יקירכם כבר לא יצטרך לנקות את הכלים, להכין ארוחת ערב או לגרוף את השלג. קשרים חברתיים חיוניים לרווחת הקשישים. קהילות דיור מוגן מספקות פעילויות יומיומיות לקשישים להשתתף בהן עם אחרים. אתה יכול לשחק קלפים, לצפות בטלוויזיה או להתרועע. סוציאליזציה מסייעת לקשישים לשמור על השקפה חיובית ומונעת דיכאון.

 

קהילות דיור מוגן מספקות בטיחות לתושביהן. הם מספקים מערכות אבטחה ותגובה 24 שעות ביממה, כך שהם לעולם לא יהיו לבד. אנשי הצוות מאומנים לספק טיפול רפואי ולתמוך בתושבים. קהילות רבות מציעות גם שירותים רפואיים באתר. אחיות זמינות 24 שעות ביממה. זה מקל על תיאום ביקורים עם יקיריהם. למה לבחור כל דבר אחר כאשר יש לך את כל היתרונות של דיור מוגן? להלן כמה מהיתרונות הללו.

 

מטפלים משפחתיים יכולים להיות בעלי שקט נפשי במתקני דיור מוגן. מתח יכול להיות בעל השפעה שלילית על החיים שלך עד עשר שנים. זה יכול גם לגרום לדיכאון, הרגלי אכילה לקויים ובעיות בריאות אחרות. בנוסף, מתקני דיור מוגן לאפשר למטפלים המשפחה יש שקט נפשי בידיעה כי אהוב שלהם הוא בידיים טובות. הם יכולים לחיות את חייהם מבלי לדאוג לבריאותו של יקירם. דיור מוגן יכול לעזור להם לקום על רגליהם ולהרגיש בנוח בקהילה.

 

כיצד לבחור מתקן דיור מוגן?

לפני שתחליט לעשות מהלך לתוך מתקן דיור מוגן, לשקול את אורח החיים של בכיר אתה עובר. איך המתקן גורם לך להרגיש? האם אתה בטוח ונוח? איך הצוות גורם לך להרגיש? האם יקירכם יהנה ממתקני המתקנים? אלה רק כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את המתקן הנכון.

 

תקציב: למרות מתקני דיור מוגן הם בדרך כלל פרטי-לשלם, אתה עדיין יכול להפיק את המרב של הכספים שלך על ידי יצירת תקציב לטיפול של אהוב שלך. שאלות עדיפות צריך להיות מוכן כאשר אתה מבקר מתקנים. קח איתך מישהו שיעזור לך לזכור מה הצוות אמר. ייתכן שתרצה גם לחזור בלי להתקשר קדימה. אם אינך בטוח בצוות המתקן, הביא איתך מישהו שיעזור לך לעקוב אחר כל הפרטים.

 

ביקור במתקן לפני בחירת מיקום הוא צעד מכריע. אתה יכול לבקר את המתקן בזמנים שונים של יום ולילה. תוכל לקבל תחושה טובה יותר של רגשות התושבים על ידי כך. הקפד לשאול על בטיחות וביטחון. אתה צריך לשאול אם יש רשימת המתנה אם אהוב שלך דורש טיפול מיידי. כמו כן, לשאול אם המתקן יש חיישני תנועה על הדלתות. בנוסף, ודא שיש להקות אלקטרוניות בכוננות. מדינות רבות דורשות מתקני דיור מוגן מורשים על מנת לספק טיפול לתושביהן.

הקליקו כדי למצוא דיור מוגן בחיפה.