היתרונות הבריאותיים של עלי מיקרו כוסברה

עלי מיקרו כוסברה

השאלה שיש לאנשים רבים היא מהי בדיוק עלי מיקרו כוסברה ומה היתרונות בה? במאמר זה אענה על כל השאלות הללו ועוד. אתה יכול אפילו לרכוש עלי מיקרו כוסברה באינטרנט! צמח זה משמש לעתים קרובות כקישוט במנות הודיות, אך יש לו גם שימושים רבים אחרים! בואו נסתכל על כמה מהיתרונות הבריאותיים של עלי מיקרו כוסברה! כמו כן, אתה יכול לקנות זרעי עלי מיקרו כוסברה באינטרנט לנוחות מרבית.

מה זה עלי מיקרו כוסברה?

עלי מיקרו כוסברה היא גרסה רכה יותר של כוסברה בוגרת. יש לו טעם חזק ומתובל עם גווני פרחים והדרים. הוא מכיל מעילי זרעים, המוסיפים מרקם וטעם. זה נקרא לפעמים" כוסברה " בגלל הדמיון שלה סלרי וחרדל. הוא גדל בעיקר בזכות היתרונות הקולינריים שלו, אך יש לו גם סגולות רפואיות ומשמש בתרופות מסורתיות.

 

הירוקים נקצרים כאשר הם עלים אמיתיים. מומלץ לשטוף אותם היטב; ירקות הכוסברה צריכים להיות יבשים אך לא מצומקים. לאחר מכן, שטפו אותם היטב כדי להסיר קליפות זרעים גדולות. אם הם מיובשים, הם יאבדו את טעמם. בניגוד לעמיתיהם המיובשים, מיקרו-ירקות כוסברה גדלים לאט, טריים ועמוסים בחומרים מזינים. בהתאם לגודלם, מיקרו-ירקות כוסברה מוסיפים בעיטה למנות רבות.

 

בניגוד לכוסברה, מיקרו-כוסברה אינה צמח קשוח. למיקרו-כוסברה יש טעם הדרים עדין שהוא מתון יותר מכוסברה בוגרת. גידול עלי מיקרו כוסברה היא דרך אידיאלית להוסיף טעם טרי, ריחני לכל מנה. עשב זה אמנם עדין יותר, אך הוא עדיין רב תכליתי וניתן להשתמש בו במגוון מנות. טעמו ומרקמו דומים לזה של כוסברה, אך לעלים בגודל המיקרו יש טעם עדין יותר.

 

מהם היתרונות הבריאותיים של עלי מיקרו כוסברה?

עלי מיקרו כוסברה מכיל חומרים מועילים שונים עבור הגוף. הוא עשיר בויטמינים, סידן, בטא קרוטן, ברזל, זרחן, אשלגן ואבץ. תרכובות אלה יכולות להגביר את האנרגיה שלך ולמנוע מחלות. היתרון הבריאותי הברור ביותר הוא השפעותיו הנוגדות חמצון. יתר על כן, הוא מקור מצוין של ויטמין ק.עם זאת, עלי מיקרו כוסברה הוא הטוב ביותר נהנו טרי. לפיכך, אתה יכול להכין מאכלים טעימים ובריאים באמצעות זה.

 

כוסברה היא עשב נפוץ שמקורו באסיה, אפריקה ודרום אירופה. הוא גדל בחלקים שונים של העולם לבישול. העלים והזרעים שלו משמשים במטבח המקסיקני, התאילנדי, הסיני והים תיכוני. הם מכילים חומרים מזינים חיוניים שונים כגון ויטמינים א, ג, ו ק, כמו גם חומצה פולית ו אֶשׁלָגָן. חוץ מזה, כוסברה היא משפר טעם מעולה.

 

אתה יכול לרכוש עלי מיקרו כוסברה באינטרנט?

אם אתה מעוניין לגדל עלי מיקרו כוסברה משלך, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. אתה יכול לרכוש שתילים ולגדל אותם מהם, אך אם אתה מחפש דרך בת קיימא יותר לגדל כוסברה, ייתכן שתרצה לבדוק רכישת מיקרו-ירוקים. מדובר בצמחי כוסברה קטנים ותינוקות שנקטפים לפני שהם גדלים במלואם. אתה יכול להשתמש בהם כדי להכין מגוון של מנות, כולל עוף צלוי או דגים בגריל.

 

מיקרוקוריאנדר היא דרך נוחה לגדל עשב זה. הוא מספק טעם נעים דמוי הדרים והוא נהדר לתיבול מנות אסיאתיות. זה גם קל לגידול ויהיה מוכן בעוד שבעה עד 14 יום. ניתן גם לייבש את הזרעים, ולאחסן אותם בכלי אטום או בשקית נייר. בנוסף לכך, ניתן להקפיא או לייבש מיקרו-כספית, כך שתוכלו להשתמש בו בכל עת שתזדקקו לו.